Startpagina
Activering uitgebreid Reparatie Service Plan
      Deze uitgebreide garantie is alleen van toepassing voor producten die zijn gekocht in een van de volgende gebieden: Albanië, Oostenrijk, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, de Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Italië, Kosovo, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Ierland, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije en het Verenigd Koninkrijk.

De volgende modellen komen niet in aanmerking voor de Sony uitgebreide Reparatie Service Plannen:
  • Televisies: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Camera's, camcorders en lenzen: SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 en SAL500F40G
    Voor alternatieve uitgebreide serviceplannen met betrekking tot deze specifieke modellen, neemt u contact op met uw verkoper.

Klik hier om aan te geven dat u de bovenstaande tekst hebt gelezen en akkoord gaat met de algemene voorwaarden.


Activeer uw Premium Service

Dank u voor het aankopen van een Premium Service-contract bij Sony. In slechts enkele stappen kunt u de service activeren en van al de voordelen genieten.Typ uw activeringscode in om verder te gaan. Deze code is te vinden op de achterkant van de kaart die u hebt aangeschaft, nadat u het grijze gebied hebt weggekrast.

 -   - 


Vragen en antwoorden


Optie 1: Registratiemail voor MySony-producten (alleen cameraproducten):

Voor sommige cameraproducten ontvangt u mogelijk een extra jaar garantie na registratie (algemene voorwaarden zijn van toepassing). Meer informatie over de dit onderwerp vindt u hier.

Bijvoorbeeld:
E-mail voor registratie uitgebreid Reparatie Service Plan voor uw product

Als u uw activeringscode niet kunt vinden of als u nooit de e-mail met deze code hebt ontvangen, controleer dan uw map met ongewenste e-mail. Neem contact met ons op als u de registratiemail nooit hebt ontvangen.


Optie 2: U hebt een kaart voor uitgebreid Reparatie Service Plan aangeschaft.

Op de achterkant van de uitgebreid Reparatie Service Plan-kaart.

Bijvoorbeeld:
Voorbeeld van code op de achterkant van de uitgebreid Reparatie Service Plan-kaart

Opmerking: de volgende modellen komen niet in aanmerking voor de Sony uitgebreide Reparatie Service Plannen:

  • Televisies: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Camera's, camcorders en lenzen: SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 en SAL500F40G
Voor alternatieve uitgebreide serviceplannen met betrekking tot deze specifieke modellen, neemt u contact op met uw verkoper.


Als u problemen ondervindt met het activeren van uw code, kunt u contact opnemen met ons.


Als u een uitgebreid Reparatie Service Plan van 5 jaar hebt (alleen beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk) dat vooraf is afgesloten tussen uw dealer en Sony, moeten we uw nieuwe tv mogelijk nog activeren in ons systeem. Neem contact met ons op om uw contract te personaliseren en geef ons de exacte aankoopdatum.

  • Als u een uitgebreid Reparatie Service Plan wilt aanschaffen, neem dan contact op met de dealer of winkel waar u uw Sony-product hebt gekocht.
  • Voor sommige cameraproducten ontvangt u mogelijk een extra jaar garantie na registratie (algemene voorwaarden zijn van toepassing). Meer informatie over de dit onderwerp vindt u hier.


Deze pagina is alleen gericht op de volgende Sony-apparaten: BRAVIA, camcorders, Cyber-shots, camera's met verwisselbare lens, lenzen, Home Audio-oplossingen en Personal Audio-oplossingen.

Ga voor Xperia- en Playstation-apparaten naar onze speciale websites voor meer informatie.


Ga naar de speciale reparatiepagina.