Garantie

Uw Sony-garantie: wat u moet weten

Heeft uw Sony-product reparatie nodig? Ontdek of het gedekt wordt door de garantie.

Algemene garanties van Sony:

Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.

Entertainment voor in de auto of op het water: high-end XS-***ES-modellen hebben een standaardgarantie van 3 jaar

Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.

Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie. Raadpleeg de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie

Wat wordt niet gedekt door de garantie?

U bent niet gedekt voor schade veroorzaakt door:

  • vochtigheid
  • het laten vallen van het product
  • bliksem
  • verkeerd gebruik van het product
  • periodiek onderhoud en reparatie of vervanging van onderdelen als gevolg van slijtage (zoals de achtergrondverlichting voor LCD-monitoren)
  • permanente beeldretentie (inbranden) veroorzaakt door constante projectie van hetzelfde beeld of dezelfde beelden.

Lees de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie

De schade ontstond op een van deze manieren? Geen probleem, u kunt uw Sony-product nog altijd laten repareren - u moet enkel een vergoeding betalen. Meer lezen over reparatiekosten en uw opties