Probeer het volgende:

 

van toepassing op de volgende series: W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB and W750C.   Waar vind ik de modelnaam op mijn product?

 

Initialiseer de browserinstellingen en verwijder alle cookies:

  • Start de browser via het menu [Apps]
  • Selecteer [Optie]
  • Selecteer [Browser Settings] (Browserinstellingen)
  • Selecteer [Delete all Cookies] (Alle cookies verwijderen)

 

geldt alleen voor de series: WD75, WD6, WE75, WE6, XE70 en WF6   Waar vind ik de modelnaam op mijn product?

 

Initialiseer de persoonlijke informatie op de tv:

  • Selecteer [Start] > [Instellingen]
  • Selecteer [Klantondersteuning]
  • Selecteer [Initialize Personal Information] (Persoonlijke informatie initialiseren)
  • Selecteer [OK]

Is het probleem opgelost?

Ja Nee, ik wil naar de volgende stap