Vorige pagina


Smart Help




Met Smart Help kunt u uw problemen zo snel mogelijk oplossen. Druk op de HELP-knop op de afstandsbediening om naar het Smart Help-centrum te gaan.

Smart Help is onderverdeeld in drie secties:

  1. Belangrijkste ondersteuningsoplossingen
    1. 1. Probleemoplossing
    2. 2. Update systeemsoftware
    3. 3. Zelfdiagnose
    4. 4. Symptomen internetconnectiviteit
    5. 5. Symptomen van externe apparaten
    6. 6. Symptomen beeld/geluid
    7. 7. Updates voor apps

  2. Het gebruik van uw tv
    1. 8. Help-gids
    2. 9. Aan de slag
    3. 10. Introductie van Android TV
    4. 11. Tv kijken
    5. 12. Tv-programma's opnemen
    6. 13. Het tv-toestel gebruiken met andere apparaten [om verbinding te maken en inhoud weer te geven]
    7. 14. Andere functies gebruiken met een smartphone/tablet
    8. 15. Verbinding maken met een netwerk
    9. 16. Settings (Instellingen)

  3. Probleemoplossing en systeeminformatie
    1. 17. Contact en ondersteuning
    2. 18. Systeeminformatie
    3. 19. Signaaldiagnose
    4. 20. Netwerkstatus weergeven
    5. 21. Instellingenlijst voor Beeldmodus/Autom. beeldmodus
    6. 22. Privacyinstelling

Hebt u nog steeds last van een bepaald probleem? Kijk dan eens of er een ondersteuningsartikel in onze Europese Knowledge Base staat. U kunt de ondersteuningswebsite bezoeken via de landselectiepagina.




Hoe installeer ik Android MarshmallowStartpagina