Garantie-informatie

BELANGRIJK: Voordat het product wordt gerepareerd en voor het geval dat Sony gegevens moet wissen, moet u een back-up maken van de inhoud van uw harde schijf, inclusief eventuele gegevens die u hebt opgeslagen of software die u hebt geïnstalleerd op de harde schijf. Sony wijst alle aansprakelijkheid van de hand voor eventuele schade aan of verlies van programma's, gegevens of andere informatie die is opgeslagen op media of onderdelen van een productservice.

Beste klant,

Bedankt dat u voor dit Sony product hebt gekozen. Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan het gebruik ervan.
In het onwaarschijnlijke geval dat uw product onder garantie moet worden gerepareerd, neemt u contact op met Tablet Support de verkoper of een lid van het ASN (netwerk van geautoriseerde onderhoudstechnici) in de EER (Europese Economische Ruimte) of andere landen waarnaar in deze garantieverklaring of begeleidende boekjes wordt verwezen. Het is raadzaam zorgvuldig de documentatie door te lezen voordat u reparatie onder garantie laat uitvoeren. Zo voorkomt u onnodige problemen.

Uw garantie

Deze garantie geldt voor het Sony product dat u hebt aangeschaft als dit is vermeld in de boekjes bij het product, op voorwaarde dat u het product binnen de garantie zone hebt aangeschaft. Binnen deze garantieverklaring garandeert Sony dat het product vrij is van defecten in materiaal en afwerking voor een periode van minimaal TWEE JAAR vanaf de datum van eerste aankoop. De Sony onderneming die deze garantie biedt en zal vervullen, wordt in deze garantieverklaring of begeleidende boekjes aangegeven onder het land waarin u het product laat repareren.
Als het product binnen deze garantieperiode als defect wordt beschouwd (op de datum van Eerste aankoop) vanwege defecten in materiaal of afwerking, zal Sony of een lid van het ASN in de garantiezone het product of de defecte onderdelen repareren of (indien Sony Hiertoe besluit) vervangen zonder kosten vooronderdelen of arbeidsloon in rekening te brengen. Op deze garantie zijn de hieronder vermelde voorwaarden en beperkingen van toepassing. Sony en leden van het ASN kunnen defecte producten of onderdelen vervangen doornieuwe of opgeknapte producten of onderdelen. Alle vervangen producten en onderdelen worden het eigendom van Sony.

Voorwaarden:

  1. Reparatie onder garantie wordt alleen uitgevoerd als de originele factuur of het originele aankoopbewijs (met vermelding van de datum van aankoop, de naam van het model en de naam van de verkoper) samen met het defecte product wordt voorgelegd binnen de garantieperiode. Sony en leden van het ASN kunnen gratis reparatie onder garantie weigeren als de desbetreffende documenten niet worden voorgelegd, of als deze onvolledig of onleesbaar zijn.
    Deze garantie vervalt als de naam van het model of het serienummer op het product is gewijzigd, gewist, verwijderd of onleesbaar gemaakt.

  2. Haal verwijderbare gegevens opslagmedia of accessoires weg voordat u het product Inlevert voor reparatie ondergarantie. Zo voorkomt u schade of verlies/verwijdering.

  3. Deze garantie geldt niet voor transportkosten of risico's vanwege het transport van uw product van en naar Sony of een lid van het ASN.

  4. Deze garantie geldt niet voor:
    • periodieke onderhouds- en reparatiewerkzaamheden of vervanging van onderdelen Vanwege slijtage;
    • verbruiksgoederen (onderdelen die regelmatig moeten worden vervangen tijdens de levensduur van een product, bijvoorbeeld batterijen). Binnen deze garantieverklaring garandeert Sony dat de batterij die zich in het Sony product bevindt op de datum van eerste aankoop, vrij is van defecten in materiaal en afwerking voor een periode van zes maanden vanaf die datum;
    • beschadiging of defecten als gevolg van het gebruik, de bediening of de behandeling van het product anders dan normaal persoonlijk of thuisgebruik;
    • beschadiging of wijziging van het product als gevolg van onjuist gebruik, zoals:
      - behandeling met fysieke, cosmetische of oppervlaktebeschadiging of wijziging van het product of beschadiging van LCD-schermen tot gevolg;
      - onmogelijkheid om het product te installeren of te gebruiken voor zijn normale toepassing of in overeenstemming met de installatie- of gebruiksinstructies van Sony;
      - onmogelijkheid om het product te onderhouden in overeenstemming met de onderhoudsinstructies van Sony;
      - installatie of gebruik van het product niet in overeenstemming met de technische of veiligheidsvoorschriften of -normen in het land waar het product wordt geïnstalleerd of gebruikt;
      - virusinfecties of gebruik van het product met software die niet bij het product is geleverd of verkeerd is geïnstalleerd;
      - de toestand van of defecten in systemen waarmee het product wordt gebruikt of waarin het product is geïntegreerd, behalve andere Sony producten die zijn ontworpen voor gebruik met het product;
      - gebruik van het product met accessoires, randapparatuur en andere producten vaneen type, toestand of kwaliteitsniveau anders dan voorgeschreven door Sony;
      - reparatie of poging tot reparatie door personen die geen personeelslid zijn van Sony of niet tot het ASN behoren.
      - aanpassingen of wijzigingen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sony, zoals:
      • upgraden van het product met overschrijding van de specificaties of voorzieningen die in de gebruikershandleiding worden beschreven, of
      • wijziging van het product om het te laten voldoen aan nationale of plaatselijke technische of veiligheidsnormen in landen waarvoor het product niet specifiek is ontworpen en gefabriceerd;
      • onachtzaamheid;
      • ongelukken, brand, vloeistoffen, chemicaliën, andere stoffen, onderdompeling, trillingen, oververhitting, onjuiste ventilatie, stroompieken, te hoge of onjuiste voedings- of ingangsspanning, straling, elektrostatische ontladingen inclusief blikseminslag, andere externe krachten en invloeden.
  5. Deze garantie geldt alleen voor de hardwareonderdelen van het product. De garantie geldt niet voor software (ongeacht of deze van Sony of van andere leveranciers is) die wordt geleverd met een licentie-overeenkomst voor eindgebruikers of een afzonderlijke garantie- of uitsluitingsverklaring, of waar op deze impliciet van toepassing is.

  6. Wij melden u dat de kostenvoor diagnose van uw product u in rekening zullen worden Gebracht als:
    a) de diagnose van uw product wordt uitgevoerd door Sony of een geautoriseerd Sony Service Center en hieruit blijkt dat u onder de voorwaarden van deze garantieverklaring (ongeacht de reden) geen recht hebt op reparatie van het defect;
    b) of uw product correct werkt en geen hardwarestoring is aangetroffen.

  7. Beleid betreffende defecte pixels:
    Het toegestane aantal defecte pixels in platte beeldschermen die voldoen aan de vereisten van ISO 13406-2 vertegenwoordigt minder dan 0,0005% van het totale aantal pixels. de Tablet Support /support/hub/tablet bevat het onderwerp "Faulty Pixels Policy", waar u het beleid betreffende defecte pixels voor uw VAIO-computer kunt raadplegen.

Uitsluitingen en beperkingen

Behalve zoals hierboven is aangegeven, verleent Sony geen enkele garantie (uitdrukkelijk, impliciet, wettelijk of anderszins) van kwaliteit, prestaties, nauwkeurigheid, betrouwbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins voorproducten of begeleidende of geïntegreerde software. Als deze uitsluiting niet of niet volledig wordt toegestaan door de toepasselijke wetgeving, worden de garantiebepalingen door Sony uitgesloten of beperkt voor zover als toegestaan door de toepasselijke wetgeving. Alle garantiebepalingen die niet volledig mogen worden uitgesloten, worden beperkt (voor zover als toegestaan door de toepasselijke wetgeving) tot de duur van deze garantie.

Sony’s uitsluitende verplichting in het kader van deze garantieverklaring is het repareren of vervangen van producten waarop de voorwaarden en bepalingen van deze garantieverklaring van toepassing zijn. Sony wijst alle aansprakelijkheid van de hand voorverlies of schade betreffende producten, services, deze garantie of anderszins, daar ondermede begrepen maar niet beperkt tot financiële of immateriële verliezen; de prijs betaald voor het product; winstderving, verlies van inkomsten, gegevensverlies, verlies van het genot of gebruik van het product of gekoppelde producten; onrechtstreekse, incidentele of gevolgschade of - verliezen. Deze bepaling is altijd van toepassing, ongeacht of het verlies of de schade het volgende betreft:
- verminderde of geblokkeerde werking van het product of gekoppelde producten Vanwege defecten of onbeschikbaarheid door inleveringbij Sony of een lid van het ASN, met inactiviteit, verlies van gebruikstijd of onderbreking van commerciële activiteit tot gevolg;
- onnauwkeurige uitvoer door het product of gekoppelde producten;
- schade aan of verlies van softwareprogramma's of verwijderbare gegevens opslagmedia, of
- virusinfecties en andere oorzaken.

Dit geldt voor verlies en schade volgens alle theorieën van juridische aansprakelijkheid, Daaronder mede begrepen maar niet beperkt tot onachtzaamheid en andere onrechtmatige daden, contractbreuk, uitdrukkelijke of impliciete garantie, en strikte aansprakelijkheid (zelfs als Sony of een lid van het ASN van de mogelijkheid van deze schade op de hoogte Is gebracht).

Als deze aansprakelijkheidsbeperking niet of niet volledig wordt toegestaan door de toepasselijke wetgeving, wordt de aansprakelijkheid van Sony uitgesloten of beperkt voor zover als toegestaan door de toepasselijke wetgeving. In bepaalde landen is bijvoorbeeld de uitsluiting of beperking van schade vanwege onachtzaamheid, ernstige onachtzaamheid, opzettelijk wangedrag, misleiding en gelijksoortige handelingen niet toegestaan. De aansprakelijkheid van Sony in het kader van deze garantieverklaring zal in geen geval hoger zijn dan de prijs die voor het product is betaald. Indien de toepasselijke wetgeving echter uitsluitend hogere aansprakelijkheidsbeperkingen toestaat, gelden de hogere beperkingen.

Uw voorbehouden wettelijke rechten

De consument heeft wettelijke (juridische) rechten in het kader van de nationale wetgeving betreffende de verkoop van consumentenproducten. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die u mogelijk hebt, aanrechten die niet mogen worden uitgesloten of beperkt, of aanrechten ten opzichte van de verkoper van het product. U beslist zelf over de uitoefening van rechten die u hebt.

Sony B.V.,
Handelend onder de naam Sony Belgium, bijkantoor (bijkantoor) Sony B.V.

Statutairezetel: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, Groot-Brittannië
Registratienummer: 71682147
Btw-nummer: BE0452161045
Lokaaladres:Da Vincilaan 7 - D1, 1930 Zaventem, België